Wikia

Blog na cztery łapy Wiki

Stan

Komentarze8
19stron na
tej wiki
Stan
Stan.png
Imię Stan
Płeć Mężczyzna
Wiek 28 lat (psie lata) 4 (ludzkie lata
Zajęcie Blogger

Stan jest rodzinnym zwierzakiem oraz głównym bohaterem show. Jest jedynym gadającym psem.Tylko dzieci znają tajemnice Stana i ukrywają ją przed rodzicami. Często pomaga dzieciakom w rozwiązywaniu pewnych spraw ale i on czasami potrzebuje pomocy. Prowadzi własny Blog w którym opowiada przygody swojej nowej rodziny.

Wygląd

Stan jest mieszańcem. Prawie cały jest biały ma tylko kilka odcieni brązu na twarzy i tułowiu. Jego prawe oko i ucho są jasnobrązowe. Lewe ucho i kilka kropek na plecach ciemnobrązowe. Zawsze nosi obroże z napisem Stan.

Relacje

Avery Jennings

Stan i Avery dobrze sie dogadują. Często pomaga w rozwiązywaniu problemów w szkole. Czasami Avery pomaga Stanowi. Stan kocha najbardziej z całej trójki Avery.

Tyler James

Tyler i Stan są ze sobą zgrani. Tyler chciał by Stan był jego szkrzydłowym i na odwrót. Widać że są najlepszymi przyjaciółmi. Stan lubi zlizywać resztki z Tylera po powrocie z pracy.

Chloe James

Stan często sie bawi z Chloe. Mieszkali razem w zamku z prześcieradeł, grał z Chloe i w szachy. Raz pilnował Chloe ale skończyło sie że Karl przyprowadził ją do domu.

Bennett James

Bennett adoptował Stana. Nie ma żadnych odznak lepszych lub gorszych stosunków. Przypuśćmy że Stan lubi Bennetta

Ellen Jennings

Ellen jako jedyna była nielubiana przez Stana. Ich stosunki poprawiły się ale nadal jest najmniej lubianą osobą.

Historia

Poprzednim właściciele Stana był Ian. Robił na nim różne testy i eksperymenty. Jednak w odcinku Stan's Old Owner widzimi jak Ian opiekuje się nim. Póżniej trafił do kolejnego właściciela który podobnie jak poprzedni. Potem trafił do schroniska gdzie adoptował go Bennett .

Zainteresowania i umiejętności

Przedewszystkim ważne jest wspomnienie że Stan pisze własnego bloga. Pisze w nim o przeżyciach swojej rodziny. Jak pokazuje w World of Woofcraft , stan dobrze gra w gry typu RPG. Umie także dobrze tańczyć Tango.

Więcej od Wikii

Losowa wiki